Ja ostatnio obejżałm taką jedną oav-ke Riding Bean naprawde super. Wartka akcja pościgi szkoda tylko że ni było więcej odcinków.
Offline
Lekka korekta mojej listy, niestety nadal nie top 10
Nad pierwszym miejsce długo się zastanawiałam, jednak jakąś decyzję podjęłam.
1. Code Geass
2. Tengen Toppa Gurren Lagann
3. Macross Frontier
4. Soul Eater
5. Shiki
6. D.Gray man
7. Yamato Nadeshiko shichi henge
Ostatnio edytowany przez Wishmaster (2012-01-12 18:50:28)
Offline
1. Neon Genesis Evangelion
2. Elfen Lied
3. Death Note
4. Jigoku Shoujoo
5. Nana
6. Ef a Tale of Memories
7. Monster
8. Paradise Kiss
9. Soul Taker
10. Vampire Princess Miyu
Offline
Traktorek~ (Moderator)
Ooooo nawet widzę Gurrena *w*
1. Tengen Toppa Gurren Lagann (najukochańsze anime Traktorka od 2007 roku)
2. Kuroshitsuji
3. Ai no Kusabi (nie ma to jak dobre yaoi :'D)
4. Berserk
5. Death Note
6. Code Geass
7. Hellsing OVA
8. Yami no Matsuei
9. Vampire Hunter D
10. Monochrome Factor (twarz mi się cieszy na samą myśl o tym anime)
+parę komedii absurdalnych typu Excel Saga na rozluźnienie mózgu xD
Offline
dziesięć ulubionych... chyba się tyle znajdzie...
1. DBZ
2. Megaman NT Warrior
3. Transformers Armada
4. Yu-Gi-OH GX
5. Fairy Tail
6. Kaichou wa maid-sama
7. Yaiba
8. Pokemon Johto Journeys (tylko i wyłącznie, bo reszta to beznadzieja!)
9. Dragonball
10. Saint Seiya
Ostatnio edytowany przez ma9595 (2011-10-06 21:36:02)
Offline
Moje top 10:
1.Bleach
2.Soul Eater
3. Elfen lied
4. Vampire Knight
5.Seitokai Yakuindono
7. Death note
6. Ao no exorcist
8. Rurouni Kenshin
9 D-gray man
10. Pandora Hearts
Ostatnio edytowany przez ArisaHideaki (2011-10-07 00:27:11)
Offline
W takim razie ja również podzielę się moim top 10 anime ;)
1. One Piece
Bezkonkurencyjnie. Niesamowity tasiemiec, który zarówno bawi, jak i wzrusza do łez. Genialnie wykreowane postacie o bardzo ludzkim zachowaniu, niemal perfekcyjnie stworzony złożony świat... Po prostu perełka :)
2. Nodame Cantabile
Anime, do którego mam słabość od obejrzenia pierwszego odcinka. Świetna muzyka (ta seria pokazuje, że klasykę też można lubić :D) i genialne postacie. Kreacja Nodame to dla mnie majstersztyk.
3. Skip Beat!
Anime, którego treścią przewodnią jest "z kobietami lepiej nie zadzierać". Komedia z lekkim wątkiem miłosnym w tle, w roli główne artyści. Coś dla osób, które chciałyby zobaczyć, jak żyją sławni ludzie. Oczywiście z lekkim przymrużeniem oka, ale i tak warto.
4. Kaleido Star
Anime, która dla większości jest przeciętniakiem, a na mojej liście znajduje się bardzo wysoko. Seria o pokonywaniu własnych słabości i dążeniu do spełnienia marzeń. Przyjaźni bohaterowie i piękne akrobacje (tak, akcja tego anime dzieje się w cyrku!).
5. Code Geass
Seria, do której bardzo długo nie mogłam się przekonać, ponieważ nie przepadam za mechami. Tutaj naprawdę warto. Postać głównego bohatera jest tak niesamowita, że zakrywa wszelkie inne niedostatki (a jakieś w ogóle są?). Nie lubię bardzo wielu schematów pojawiających się w tym anime, a jednak tę produkcję kocham. Samo mówi za siebie, prawda?
6. Ruchomy Zamek Hauru
Piękny film, który właściwie trudno opisać słowami. Oglądałam go już trzy razy w różnym wieku i za każdym razie wywiera na mnie oszałamiające wrażenie.
7. Ao no Exorcist
Myślę, że większość kojarzy to anime, ponieważ wyszło w tym roku. Dla mnie największa niespodzianka, ponieważ nie oczekiwałam po tej serii niczego specjalnego. Mam swoje drobne zastrzeżenia, ale ogólna opinia jest jak najbardziej na "tak". Warto obejrzeć chociaż dla Rina ^^
8. Prince of Tennis
Seria, która pokazuje, że stosunkowo nudny sport można przedstawić w naprawdę wciągający sposób. Podchodziłam sceptycznie do pierwszego odcinka i nim się zorientowałam, obejrzałam ich aż sto trzy. Ostrzegam jednak, że takich rzeczy nie zobaczycie w realnym tenisie. A szkoda!
9. Lovely Complex
Lekka seria z mnóstwem humoru. Coś idealnego na poprawienie sobie samopoczucie. Jeśli chcesz się szczerzyć jak głupi przez ekranem komputera, to polecam :D
10. Bakuman
Wydawało Ci się kiedyś, że tworzenie mangi to banał? To anime zdecydowanie sprawi, że zmienisz zdanie. Gdyby wycięło się watek miłosny, to byłoby genialnie, a tak jest bardzo dobrze :P
Ostatnio edytowany przez Nighty (2011-10-15 20:13:58)
Offline
Hmm... moje to chyba:
1. Bleach
2. Naruto
3. Kaichou wa maid-sama
4. Shaman King
5. Full Metal Alchemist Brotherhood
6. Kuroshitsuji
7. Specjal A
8. Death Note
9. Spice and Wolf
10. Full Metal Alchemist
Offline
moje blisko statystykom w Japonii jeżeli chodzi o schoneny popularność tylko tam 4 zamiast 3 i takie małe zmiany + uwzględniam też stare anime które już nie są w tych statystykach
Oczywiście nie myślcie że przez statystyki tak oceniam to full mój wybór .
1 ONE PIECE 100 % dzieło geniuszu to co się dzieje po archipelagu i na water 7 to hoho
2 Naruto tylko shippuuden dzięki odc z peinem
3 gintama zaje humor
4 bleach
4 eyeshield 21 jakiś taki klimat fajny
5 beelzebub ze względu na to że dopiero początek
6 fairy tail
7 death note (1 seria)
7 code geass 2
8 haime no ippo
8 Fullmetal Alchemist
9 gantz (manga była lepsza) a raczej jest
10 Toriko mało przetłumaczone
NO trochę pewnie myślę inaczej ale co tam. Tylko 4 pierwszych jestem pewny że dobrze dałem.
Ostatnio edytowany przez bmwbmw2 (2011-11-18 15:04:06)
Offline
uhuhuhu~~ ja też kcem... tylko niech pomyślę.... trudno wybrać jeno 10 anime... ale może się uda~!
1.Dragon Ball/Tōshō Daimosu => bo to chyuba już zawsze będą moje ukochane dwa anime ;D
2 Saint Seiya, ale bez "Lost Canvas" ta nowa kreska zupełnie mi do nich nie pasuje, ta klasyczna należąca do p. Masami Kurumada jest zupełnie inna i piękniejsza ;3
3. Koisuru Boukun/Ai No Kusabi (1992) => NAJUKOCHAŃSZE YAOICCE ;D
4. Tengen Toppa Guren Lagan~!!! jedyne anime o mechach które po prostu kocham >8'D
5. Desu Noto
6. Monochrome Factor
7. Durarara! no po prostu uwielbiam Shizusia xD
8. Aoi Bungaku/ Haibane Renmei
9.Hotaru No Haka
10. GREAT TECHER OOONIZUKAAA/ Golden Boy xD~~~~ >8'D
pewnie znalazłoby się jeszcze kilka, które zasługują na uwagę, ale chyba te najczęściej polecam innym ;3 ot np. "D-Gray Man"... "X".... "Taiganu no Chi"..."Amatsuki"...itp...itd ;D
Ostatnio edytowany przez Baka_Deshi (2011-11-18 15:46:04)
will you play with me?
Offline
Ja nie wypisałem dragon bala ponieważ go tylko czytałem 42 tomy :0 w 6 dni a yoogurth pisz coś więcej w komentarzach a nie x33, nom , xD , hehe,
Offline
ja czytałam oglądałam grałam i co tam jeszcze można XD
will you play with me?
Offline
cicho bmw!
...po cichu nabijam sobie postów .....ciii!...xD
dobra bede więcej pisał !
to teraz się rozpisze buhahahahaha! x33
no a więc tak szczerze mówiąc dragon ball........
sadze ,że to podróba pokemonów troszke ale jest łok ;pp
Offline